Over ons

Volleybalvereniging Quick is opgericht op 01 oktober 1923 en bestaat uit +- 40 leden in de leeftijd van 20-80 jaar.

Donderdagavond zijn de trainingen en wordt er fanatiek gevolleybald, maar is het ook erg gezellig.

De vereniging speelt op recreatief niveau, maar is wel prestatiegericht. Daarom spelen de teams mee in de StadsVolleybalMeppel, een recreatieve competitie voor volleybalverenigingen uit Meppel en de regio.

Meer dan alleen volleybal

Maar vv Quick is meer dan volleybal: de vereniging bestaat uit vrouwen en mannen! Daarom vinden wij het belangrijk om ook naast het volleyballen regelmatig te werken aan de onderlinge band. Aan het begin van het kalenderjaar wordt het Oliebollenmixtoernooi georganiseerd: sportief volleyballen met royaal de ruimte voor gezelligheid, een hapje en een drankje. Het seizoen afgesloten met een jaarafsluiting: een gezellige avond georganiseerd door één van de teams. Daarnaast wordt er ook in teamverband vrijwel jaarlijks gegeten bij een lokaal/regionaal restaurant. Verder is er aandacht voor lief-en-leed bij de leden.

Zo proberen we een volleybal+ vereniging te zijn, met oog voor elkaar en voor de bal.